Galleries > ... > Laying the track > 31 Images
To the overview
German (Deutsch)
English
Spanish (Español)
Hungarian (Magyar)
Laying the track

A következő lépés a vágányok fektetése.
A nyomvonallécre kb. 2mm-es parafát ragasztottunk és erre került rá a vágányzat. Ragasztóként a gyors kötésű, vízálló faragasztót használtunk. Ragasztás előtt minden külön darab sínszál aljára külön-külön betápot forrasztottunk a biztos érintkezés érdekében.


A vágányok fektetéséhez először összeraktuk az állomás 3 modulját. Ezt követően meghúztuk a második vágány befoglaló vonalait, mert ez az a vágány ami egyenese, kitérés nélkül megy át az állomáson.
A modulok egyben Balassagyarmat felől nézve.
A helyszínen készített képek és feljegyzések alapján gondosan kicseréltük a fa talpakat betonra ott ahol ez szükséges volt.
A kitérők elhelyezése előtt az alap kapott egy fekete festést.
A négy kitérőt egyben összeszerelve helyeztük le.
Majd következett a nehezékelés a biztos kötés érdekében.
Egy kis ellenőrzés, hogy mindent jól csináltunk.
Folytatjuk a ragasztást,
Még mindig,
Mire nem jó a szótár!
A Vác felőli váltókörzet és a második vágány folytatása.
Talán nem is olyan rossz a toldás.
Alakul,
Közben gondoskodni kell a modulok tárolásáról is, hiszen most már meglehetősen sérülékenyek.
A harmadik és negyedik vágány prés alatt.
.és az eredmény.
Egy kis fotó montázs az elkészült váci bejáratról.
Ez lesz a patak helye.
Ragasztás a patak felett.
Mivel nagyon kicsi a távolság amit át kell hidalni, ezért maga vágányzat viseli a terhelést és később "körberakjuk" híddal.
Majdnem kész a vágányzat a 3 modulon.
Majdnem kész a vágányzat a 3 modulon.
Az első "szerelvények" pályabejáráson.
Az illesztések is könnyen járhatók. :)
Szomszédok egymás közt.

< 12 >
Tip: The Top 13 on this page does only show the most viewed images of THIS directory.
Visits: Total:1229 Today:30Photo Gallery powered by TinyWebGallery 2.4.6powered by TinyWebGallery 2.4.6 No Cache! |  | Help
30 days history